نشست علمی اساتید برجسته حوزه روانشناسی و مشاوره به مناسبت روز جهانی روانشناسی و مشاوره

 | تاریخ ارسال: 1402/2/16 | 
مراسم گرامیداشت روز جهانی روانشناسی و مشاوره درتاریخ  ۱۴۰۲/۰۲/۱۷ در دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی با حضور آقای دکتر کیانوش زهراکار ریاست دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی، آقای دکتر علیرضا مرادی استاد پیشکسوت روانشناسی بالینی و آقای دکتر حاتمی ریاست سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران و سایر اساتید و با استقبال دانشجویان در سالن آمفی تئاتر این دانشکده برگزار شد.

در این مراسم آقای دکتر زهراکار حرفه مشاوره و روان درمانی را حرفه ای متعالی و اخلاقی و مبتنی بر نوع دوستی و یاریگری دانستند که تصدی آن به شایستگی های بسیار علمی، ارتباطی و اخلاقی نیاز مند است.

آقای دکتر مرادی مشاوره و روانشناسی را حوزه ای علمی مبتنی بر خردورزی عمیق و دارای تاثیر اجتماعی بسیار دانستند.

آقای دکتر حاتمی نیز جایگاه روانشناسی و مشاوره در ایران را مهم دانستند و اظهار داشتند که دولت و حاکمیت به این نتیجه رسیده است که از خدمات روانشناسی و مشاوره در همه عرصه ها استفاده بهینه داشته باشد.

موضوع و محور سخنرانی خانم دکتر مقدسین در روز روانشناس در خصوص تعهد کاری و افزایش علم آموزی و دانش در حوزه های تخصصی روان شناسی و علم مشاوره بود و اینکه به جای سردرگمی و پرسه زنی در کارگاه های مختلف، با صبر و حوصله به افزایش دانش پرداخته شود.

آقای دکتر رسولی نیز اظهار داشتند لازمه حفظ اثربخشی و کارآمدی در حرفه مشاوره‌، برقراری توازن بین ابعاد رشد شخصی و حرفه‌ای مشاوران است.



 




 



CAPTCHA

دفعات مشاهده: 1550 بار   |   دفعات چاپ: 113 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر