گزارش دومین اردوی مدیریت همکاری‌های علمی بین‌المللی دانشگاه خوارزمی سال ۱۴۰۲

 | تاریخ ارسال: 1402/2/4 | 
مدیریت همکاری‌های علمی بین‌المللی دانشگاه خوارزمی با درخشش در "نخستین جشنواره جذب دانشجویان بین المللی در ایران"  و گرفتن جایزه ملی ثریا و تقدیر از ریاست محترم دانشگاه خوارزمی، سال ۱۴۰۱ را به پایان رساند و با تجدید قوا سال ۱۴۰۲ را آغاز نمود.
 به مناسبت فرا رسیدن سال نو و همزمانی با ماه مبارک رمضان روز شنبه ۲۶ فروردین ماه دومین اردوی فرهنگی تفریحی این مدیریت با هماهنگی و همکاری مرکز محترم ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران در باغ پرندگان برگزار گردید. 
طبیعت زیبای باغ پرندگان در دل جنگل لویزان آن هم در فصل بهار جای بسیار زیبا، آرام و دیدنی است. این باغ در منطقه چهار شهرداری و در شمال شرق تهران واقع گردیده است.
دانشجویان و زبان‌آموزان بین‌الملل دانشگاه پس از دو ساعت بازدید و سیاحت در باغ و دیدن پرندگان زیبا و گرفتن عکس و فیلم، در محفل شعر و موسیقی شرکت نمودند.
خوانش شعر و اجرای برنامه توسط دانشجویان خوب دانشگاه خوارزمی زینت ‌بخش  این محفل فرهنگی- هنری بود. جناب آقای دکتر حمیدرضا غلامزاده معاونت محترم امور بین‌الملل شهرداری تهران ضمن عرض خوشامدگویی و تبریک سال نو به دوستان شرکت‌کننده از کشورهای سوریه، لبنان، عراق، پاکستان، افغانستان، هندوستان، بنگلادش، چین  و غیرو  با اعلام مسابقه عکاسی از طبیعت زیبای باغ و ارسال آن تا پایان هفته سخنان خود را به پایان رساند.
در خور ذکر است، ۳۵ دانشجو و زبان‌اموز بین‌الملل از دانشگاه خوارزمی به سرپرستی سرکار خانم درزیان در این اردوی فرهنگی تفریحی مشارکت نمودند که به نوعی مورد تقدیر معاونت بین‌الملل شهرداری تهران هم واقع شدند.
پخش اذان و ضیافت افطار و شام و گرفتن تصاویری به یادگار پایان بخش این ویژه برنامه بود. دانشجویان که شبی بسیار زیبا و به یادماندنی را سپری نموده بودند با روحیه بسیار عالی به خوابگاه‌های خود بازگشتند.

 



CAPTCHA

دفعات مشاهده: 3643 بار   |   دفعات چاپ: 127 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر