راهنمای ثبت شماره همراه و آدرس پست الکترونیکی در سیستم گلستان
| تاریخ ارسال: 1402/1/22 |
به اطلاع کلیه دانشجویان دانشکده علوم مالی می رساند :
در خصوص ضرورت تکمیل اطلاعات شخصی دانشجویان (ایمیل و تلفن همراه و ....) و در صورت عدم ثبت اطلاعات فوق، دانشجویان ملزم می باشند تا تاریخ ۱۴۰۲/۰۲/۱۵ در پیشخوان خدمت سامانه گلستان طبق راهنمای ذیل اقدام نمایند.
پیشخوان خدمت /درخواست بررسی امور آموزشی / درخواست جدید (نوع درخواست : کنترل و تکمیل اطلاعات شخصی و ثبت ایمیل)
مرحله۱:ﺟﻬﺖ ثبت اطلاعات مورد نظر، ﻻﺯﻡ است ﺩﺍﻧﺸﺠﻮ ﭘﺲ ﺍﺯ ﻭﺭﻭﺩ ﺑﻪ ﺳﻴﺴﺘﻢ ﮔﻠﺴﺘﺎﻥ، در ابتدا از قسمت " پیشخوان خدمت " گزینه " درخواست بررسی امور آموزشی / درخواست جدید (نوع درخواست : کنترل و تکمیل اطلاعات شخصی و ثبت ایمیل) " را انتخاب نموده و پس از تکمیل توضیحات درخواست اول؛ در انتهای صفحه ، درخواست را ایجاد نماید.
مرحله۲:انتخاب گزینه کنترل و تکمیل اطلاعات شخصی و ایمیل و در صفحه باز شده، شماره تلفن همراه و آدرس پست الکترونیکی وارد گردد و در انتها ، گزینه بله را در آیتم " اطلاعات فوق مورد تایید اینجانب می باشد" را انتخاب نموده و اعمال تغییرات را کلیک نماید.
مرحله۳:در پایان لغو درخواست را کلیک نماید و در قسمت پرسنلی اطلاعات جامع دانشجو ، تغییرات ایجاد شده را مشاهده نماید.