راهنمای ثبت شماره همراه و آدرس پست الکترونیکی در سیستم گلستان

 | تاریخ ارسال: 1402/1/22 | 
به اطلاع کلیه دانشجویان دانشکده علوم مالی می رساند :
در خصوص ضرورت تکمیل اطلاعات شخصی دانشجویان (ایمیل و تلفن همراه و ....) و در صورت عدم ثبت اطلاعات فوق، دانشجویان ملزم می باشند تا تاریخ  ۱۴۰۲/۰۲/۱۵ در پیشخوان خدمت سامانه گلستان طبق راهنمای ذیل اقدام نمایند.


پیشخوان خدمت /درخواست بررسی امور آموزشی / درخواست جدید (نوع درخواست : کنترل و تکمیل اطلاعات شخصی و ثبت ایمیل)

مرحله۱: ﺟﻬﺖ ثبت اطلاعات مورد نظر، ﻻﺯﻡ است ﺩﺍﻧﺸﺠﻮ ﭘﺲ ﺍﺯ ﻭﺭﻭﺩ ﺑﻪ ﺳﻴﺴﺘﻢ ﮔﻠﺴﺘﺎﻥ، در ابتدا از قسمت " پیشخوان خدمت " گزینه " درخواست بررسی امور آموزشی / درخواست جدید (نوع درخواست : کنترل و تکمیل اطلاعات شخصی و ثبت ایمیل) " را انتخاب نموده و پس از تکمیل توضیحات درخواست اول؛ در انتهای صفحه ، درخواست را ایجاد نماید.





مرحله۲: انتخاب گزینه کنترل و تکمیل اطلاعات شخصی و ایمیل و در صفحه باز شده، شماره تلفن همراه و آدرس پست الکترونیکی وارد گردد و در انتها ، گزینه بله را در آیتم " اطلاعات فوق مورد تایید اینجانب می باشد"  را انتخاب نموده و اعمال تغییرات را کلیک نماید.






مرحله۳: در پایان لغو درخواست را کلیک نماید و در قسمت پرسنلی اطلاعات جامع دانشجو ، تغییرات ایجاد شده را مشاهده نماید.


 


دفعات مشاهده: 932 بار   |   دفعات چاپ: 82 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر